دکتر علی شریعتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام به وبسایت اشعار شاعران خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اشعار شاعران و آدرس poetry-s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 453
:: کل نظرات : 185

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 2557
:: بازدید هفته : 5060
:: بازدید ماه : 6679
:: بازدید سال : 15312
:: بازدید کلی : 2260858

RSS

Powered By
loxblog.Com

Poetry.poets

دکتر علی شریعتی
جمعه 16 مهر 1398 ساعت 16:9 | بازدید : 35942 | نوشته ‌شده به دست hossein.zendehbodi | ( نظرات )

دنبال واژه ها مباش
--------------------
دنبال واژه ها مباش....

                        کلمات فريبمان مي دهند

وقتي اولين حرف الفبا

                     کلاه سرش برود،

                                     فاتحه کلمات را بايد خواند

 ------------------------------------------------------------------
مناجات

----------

خدايا

به من زيستني عطا کن که در لحظه مرگ

بر بي ثمري لحظه اي که براي زيستن گذشته است حسرت نخورم

و مردني عطا کن که بر بيهودگي اش سوگوار نباشم

بگذار تا آن را من خود انتخاب کنم

اما آنچنان که تو دوست داري

چگونه زيستن را تو به من بياموز

چگونه مردن را من خود خواهم آموخت  

------------------------------------------------------

 
فاطمه فاطمه است

 
-------------------------
خواستم بگويم، فاطمه دختر خديجه? بزرگ است، ديدم فاطمه نيست.

خواستم بگويم، که فاطمه دختر محمد است. ديدم که فاطمه نيست.

خواستم بگويم، که فاطمه همسر علي است. ديدم که فاطمه نيست.

خواستم بگويم، که فاطمه مادر حسين است. ديدم که فاطمه نيست.

خواستم بگويم، که فاطمه مادر زينب است. باز ديدم که فاطمه نيست.

نه، اين‌ها همه هست و اين همه فاطمه نيست. فاطمه، فاطمه است.

----------------------------------------------------------------

 
وقتي.....

---------------

وقتي که ديگر نبود

                         من به بودنش نيازمند شدم.

وقتي که ديگر رفت

                          من به انتظار آمدنش نشستم.

وقتي که ديگر نمي توانست مرا دوست بدارد

                                                       من او را دوست داشتم.

وقتي او تمام کرد

                    من شروع کردم.

وقتي او تمام شد

                    من آغاز شدم.

و چه سخت است.

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگي کردن است،

مثل تنها مردن !
-----------------------------------------------------------------------------

 

شمع

تا‌ سحر اي‌ شمع‌ بر با‌لين‌ من‌

امشب‌ از بهرخدا بيدار با‌ش‌

.
سا‌يه‌ غم‌ نا‌گها‌ن‌ بردل‌ نشست‌

رحم‌ کن‌ امشب‌ مرا غمخوار با‌ش‌

.
کا‌م‌ اميدم‌ بخون‌ آغشته‌ شد

تيرها‌ي‌ غم‌ چنا‌ن‌ بر دل‌ نشست‌

---------------------------------------------------------------------------------

 

من چيستم؟

 

افسانه‌اى خموش در آغوش صد فريب
گرد فريب خورده‌اى از عشوه نسيم
خشمى که خفته در پس هر زهر خنده‌اى
رازى نهفته در دل شبهاى جنگلى

---------------------------------------------------------------------------------

نميدانم پس از مرگم چه خواهد شد؟

نميخواهم بدانم کوزه‌گر از خاک اندامم

چه خواهد ساخت؟

ولي بسيار مشتاقم،

که از خاک گلويم سوتکي سازد

---------------------------------------------------------------------------------




:: برچسب‌ها: شعردکتر علی شریعتی , اشعار دکتر علی شریعتی , شعر , دکتر علی شریعتی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه سادات در تاریخ : 1394/9/21/poetry-s - - گفته است :
عالییییییییییییییییی بود

/weblog/file/img/m.jpg
چشم انتظار در تاریخ : 1394/7/10/poetry-s - - گفته است :
سلام..عالی بودند.موفق باشید.یاحق
پاسخ:سلام

/weblog/file/img/m.jpg
نفس در تاریخ : 1394/6/31/poetry-s - - گفته است :
خیلی خوشگل بودن ....موفق باشید

/weblog/file/img/m.jpg
ashkan در تاریخ : 1394/6/27/poetry-s - - گفته است :
شما
سلام.
خوبید؟
وبلاگ خوب و عالی دارید.
ممنون می شم به وب منم بیای و ثبت نام کنی و نظر بزاری.
http://forum-fun.rozblog.com/

/weblog/file/img/m.jpg
صفا در تاریخ : 1394/6/26/poetry-s - - گفته است :
بیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ لایک خیلی عالین من تموم شاعرا و نویسنده هارو دوس دارم ولی قیصر امین پور زیاد

/weblog/file/img/m.jpg
حماسه ظهور در تاریخ : 1394/6/8/7 - - گفته است :
احسنت بر شما خیلی متشکرم اشعار زیبایی هستن

/weblog/file/img/m.jpg
×پرنسس باباجونم× در تاریخ : 1394/6/8/poetry-s - - گفته است :
برای فریب دادن ، عده ای را شیر میکنند و عده ای را خر
مواظب باشید حیوان صفت نشوید
بازنده ، بازنده است چه درنده چه چرنده . . .

/weblog/file/img/m.jpg
rozsiah در تاریخ : 1394/6/6/poetry-s - - گفته است :
سلام وبت خیلی جالبه خوشم اومد شعرات خیلی قشنگن

به وبلاگ های منم سر یزن
www.rozsiah.loxblog.com

www.rozsiah.lineblog.com

/weblog/file/img/m.jpg
سحر در تاریخ : 1394/6/3/poetry-s - - گفته است :
سلام وبت عالیه افرین

/weblog/file/img/m.jpg
سارا در تاریخ : 1394/5/26/poetry-s - - گفته است :
خدايا

به من زيستني عطا کن که در لحظه مرگ

بر بي ثمري لحظه اي که براي زيستن گذشته است حسرت نخورم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: